poniedziałek, 12 grudnia 2016

Choinka świąteczna

choinka z lasu





choinki z materiału






choinki z włóczki


Przepis na pierwszą choinkę wszyscy znamy.
Przepis na drugą choinkę podam teraz.
Poszukaj starych jeansów. Wytnij z nich różnej wielkości kwadraty, koła lub kształty choinek i zeszyj jak poduszeczki. Do wypełnienia wykorzystaj papier z niszczarki. Jeżeli nie masz takiego papieru to użyj wypełniacza do poduszek lub potnij stare gazety. Poszczególne elementy ułóż w kształcie choinki, przyklej do nich jakieś ozdoby i gotowe.
Przepis na trzecią choinkę poniżej.
Na kulki styropianowe lub zrobione z gazety ponakręcaj resztki włóczek. Zrób stożek z tekturki, na 1/3 jego wysokości, nakręć włóczkę zieloną, brązową i złotą nitkę. Na resztę przyklej włóczkowe kuleczki. Zrób kokardki i przyklej je do kuleczek. Poszukaj ładnego kieliszka lub pucharka do lodów i zrób z niego pieniek choinki.
Do klejenia drugiej i trzecie choinki używaj kleju na gorąco lub kleju Magic.



Jestem uczniem Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.
Choinki z materiału będzie można kupić na aukcji od 19 do 21 grudnia w trakcie trwania Jarmarku Świątecznego organizowanego przez Urząd Miasta w Sosnowcu.


Zbliżające się święta Bożego Narodzenia są inspiracją dla wszystkich rękodzielników. Mam nadzieję, że moje pomysły będą się podobały i nie tylko ja będę się cieszyła z własnoręcznie zrobionych choinek. Wszystkim czytelnikom mojego bloga z okazji świąt życzę dużo pomysłów oraz wytrwałości w pracy twórczej.


Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Źródło:
klik
klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz