niedziela, 13 listopada 2016

Bo szycie stało się znów modne

Cześć!!!

Od wielu lat zajmuję się szyciem i rękodziełem oraz przekazywaniem wiedzy na ten temat.
Z wykształcenia jestem technologiem tkactwa z projektowaniem tkanin, następnie zdobyłam tytuł mistrza krawiectwa lekkiego, a obecnie uczę się w pomaturalnej szkole Stylizacji
i Projektowania Ubioru. Lata doświadczenia, a także wieloletnie prowadzenie pracowni krawieckiej i kursów skłoniło mnie do założenia bloga i puszczenia mojej wiedzy w obieg.
Coraz więcej osób kupuje tkaniny, żurnale mody z wykrojami, nożyczki i maszyny do szycia i próbuje wyjść z ram "mundurków" sieciówek. Szycie stało się modne, a nowoczesna technologia pomaga stać się każdej kobiecie stylistką swojej szafy.
Poprowadzę Cię za rękę w każdym etapie szycia, aby twoja praca była łatwa i przyjemna,
a efekt końcowy olśnił każdego. Praktyczne porady pomogą Ci zadbać o ubrania i dodatki kupione w sklepie. Jeżeli według moich porad wykonasz drobne elementy rękodzieła, designersko ozdobisz ubranie lub najbliższe otoczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz