niedziela, 8 stycznia 2017

Dzień sprzątania biurka

Artystyczny bałagan na biurku to zmora wielu osób. W związku z Dniem Sprzątanie Biurka (9.01) chciałam się pochwalić moim biurkiem w mojej pracowni przy którym obsługuję klientów. Duża ilość drobnych elementów prowokowała bałagan. W związku z tym zaprojektowałam autorskie pojemniki, aby ujarzmić artystyczny nieład. Często skracałam jeansy na bermudy lub krótkie spodenki i klienci nie zabierali obciętych nogawek. W ten sposób uzbierała się ich spora ilość. I to one dały początek pomysłowi na pojemniki. Do uciętej nogawki doszyłam okrągłe lub owalne dno, a lewą stronę wykończyłam kawałkiem kontrastowego, kolorowego materiału. W ten sposób powstał ładny woreczek, który za ucho można powiesić na haczyku lub z wywiniętym brzegiem postawić na biurku. Do środka można spakować jakieś drobne skarby potrzebne do pracy w zasięgu ręki. Ja do pojemniczków włożyłam m.in. małe kartki do zapisywania notatek. Dzięki temu kartkowy bałagan został ujarzmiony.

To jest moje biurko






Moje propozycje różnych rodzajów wielofunkcyjnych pojemników

Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz