niedziela, 27 sierpnia 2017

Przerabiamy trampki

Trampki to podstawa garderoby od przedszkola do Opola. Nie mogło też ich zabraknąć
w mojej szafie. W jednym z dyskontów kupiłam dwie pary. Jedna z nich nie miała sznurówek, a obłożenie było przyszyte do języka z zachowaniem dziurek. W takiej formie ubrałam je dwa razy i bardzo mnie to denerwowało. Postanowiłam wrócić do tradycyjnego wiązania sznurówkowego. Wyprułam zaszycie i wyciągnęłam przełożoną przez język gumkę. Miejsce po niej zaszyłam zygzakiem. Chciałam mieć sznurówki w kolorze butów. Ponieważ nie mogłam ich kupić postanowiłam zrobić je sama. Wykonałam każdą ze 120 cm okrągłego sznurka bawełnianego i zabezpieczyłam końce przed pruciem nitką muliny.



A tutaj znajdziecie film jak to zrobić!

Jeżeli chcesz mieć zawsze piękne, białe zelówki w trampkach to do ich czyszczenia używaj środków czyszczących plastikowe meble ogrodowe. Ja wykorzystałam środek W5 z Lidla do czyszczenia mebli ogrodowych. Po wyschnięciu przetrzyj dobrej jakości, bezbarwną pastą do butów.Ja użyłam bezbarwnej pasty Kiwi w płynie z gąbką. Efekt gwarantowany.

Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz