poniedziałek, 19 lutego 2018

Wieszanie obrazka po damsku

Jeżeli nie masz pod ręką faceta z wiertarką to możesz powiesić obrazek przy pomocy przyklejanych haczyków.
Do wykonania tej pracy będziesz potrzebować:
  • obrazek,
  • linijkę,
  • centymetr krawiecki,
  • denaturat,
  • haczyki do przyklejenia (ja kupiłam w Castoramie)
  • ołówek,
  • nożyczki,
  • mocną nitkę lub cienki sznurek.

Na ścianie narysuj linię ołówkiem pamiętając, że obrazek będzie wystawał ponad tą linię
3 cm. Miejsce pod linią spryskaj denaturatem. Pozostaw ścianę do całkowitego wyschnięcia.


 Na tylnej części obrazka narysuj linię 6 cm od krawędzi ramki podziel ją na 3 części. Przez blokady ramki przeciągnij mocną nitkę i dobrze ją zawiąż, a następnie przesuń blokady ramki do wcześniej narysowanej ramki i przesuń je.


Rozpakuj haczyki i zgodnie z instrukcją na opakowaniu przyklej do nich taśmę. Drugie zapasowy komplet taśmy zachowaj do następnego razu. Zwróć uwagę na to do jakiej wagi przystosowany jest jeden haczyk. Mój obrazek waży 1,5 kg więc użyłam dwa haczyki, każdy na wagę 1 kg.


Na wyschniętej ścianie namaluj drugą linię 3 cm poniżej pierwszej. Wyznacz na niej środek obrazka i przenieś podział wcześniejszej linii z obrazka.


Przyklej haczyki do ściany w wyznaczonych wcześniej miejscach.


Wcześniej zawiązaną nitkę zahacz na haczykach co umożliwi powiedzenie obrazka na ścianie. Tak ja powiesiłam obrazki.



Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz