poniedziałek, 13 marca 2017

Wielkanocny dom - wazon

Święta Wielkanocne są pretekstem do zrobienia wiosennej dekoracji. Poniższe zdjęcie pokazuje moją propozycję.

Zgromadź materiały do wykonania powyższej dekoracji, a Ja w każdy poniedziałek pokażę Ci jak wykonać poszczególne elementy tej aranżacji.

Wykonanie Wielkanocnej dekoracji zaczniemy od zrobienia wazonika. Wyszukaj ciekawy pojemnik szklany. Ja wykorzystałam karafkę na wino. Z materiału z którego są zrobione poduszeczki i serwetka ucięłam dwa paski. Jeden o szerokości 4 cm, drugi 2,5 cm
i zeszyłam je na maszynie do szycia wzdłuż dłuższego boku. Długość paska powinna odpowiadać obwodowi Twojego pojemnika plus parę centymetrów na zszycie.

Przy pomocy grubej igły i mocnej nitki przewróć przeszyte paski na prawą stronę.
 
Odmierz odpowiedni obwód i w tym miejscy przeszyj maszyną do szycia, aby powstało koło.

Powstały element załóż na szklany pojemnik i w ten sposób uzyskasz oryginalny wazonik.
 

Ciąg dalszy nastąpi za tydzień.

Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz