poniedziałek, 10 lipca 2017

Ozdobna gumka - jak to wykorzystać?

W sklepach z pasmanterią możesz znaleźć wiele różnych rodzajów gumek. Zwykle do wciągnięcia lub ozdobne obszywające brzegi odzieży.


Dziś chciałam Wam pokazać jak ja wykorzystuję gumki ozdobne. Jeden z moich ulubionych zestawów to pomarańczowa kamizelka, podobny w odcieniu rudy sweterek i cienka bluzka. Ściągacze rudego sweterka odmówiły współpracy, dlatego musiałam coś wymyślić do ich poratowania. Idealnie wpasowała się pomarańczowa gumka z centymetrową falbanką. Przyszyłam ją do ściągaczy lekko je zmniejszając ściegiem zygzakowym na maszynie do szycia.

 

 
Kolejnym moim pomysłem na wykorzystanie gumki było obszycie nią spadających stopek. Gumka również została wszyta ściegiem zygzakowym.

 
Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz