poniedziałek, 31 lipca 2017

W stylu Magdy Gessler

Pani Magda Gessler, kobita renesansu, kucharka, restauratorka, plastyczka mimo bardzo trudnej figury jest nienagannie ubrana. Ponieważ ja też mam trudną figurę chętnie podpatruję jej styl. W ten sposób powstał pomysł na moją sukienkę, którą wykonałam
z tuniki.
Pierwszym krokiem było dopasowanie odpowiedniego kolorystycznie i gatunkowo materiału. Ja łączyłam dzianinę z dzianiną. Najpierw rozprułam boki, w drugiej kolejności
30 cm od dołu przecięłam tunikę w poprzek. Do obwodu dokroiłam dwa pasy materiału
o szerokości 10 cm, a do długości dwa pasy o szerokości 15 cm. Na wysokości poprzecznego pasa na bokach zrobione są wiązanki szerokości 5 cm i długości 40 cm. Pomiędzy przecięcia ściegiem elastycznym wszyłam, nie zapominając o wiązance, pasy materiału; wykończyłam overlockiem. Dół sukienki nie jest równy. Podcięłam go z przodu
o 5 cm i podwinęłam na głębokość 2,5 cm używając podwójnej igły.




Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz