niedziela, 2 kwietnia 2017

Wielkanocny dom - serweta

Święta Wielkanocne są pretekstem do zrobienia wiosennej dekoracji. Poniższe zdjęcie pokazuje moją propozycję.

Zgromadź materiały do wykonania powyższej dekoracji, a Ja w każdy poniedziałek pokażę Ci jak wykonać poszczególne elementy tej aranżacji.

Moja serweta była uszyta na wymiar 55x55 cm. Ty zmierz swój stolik i dopasuj rozmiar serwety do jego rozmiaru. Z kolorowego materiału wytnij kwadrat 55x55 cm, a z błyszczącej tkaniny 65x65 cm.

Zafastryguj lub zaprasuj brzeg żółtego kwadratu na 1 cm.
 
Ponownie załóż do środka brzeg dużego kwadratu. Tym razem na 4 cm.
 
Zaznacz rogi i przeszyj je po przekątnej podobnie jak w poduszce, którą znajdziesz TUTAJ
 
Po zaszyciu rogów wywróć je na prawą stronę i sprawdź czy są równe.

Wytnij nadmiar materiału w rogach pozostawiając szew na 1 cm i starannie zaprasuj.
 
W powstałą ramkę włóż kolorowy materiał.
 
Szyjąc po brzegu ramki przeszyj starannie wszystkie warstwy serwety.

Teraz wyprasuj serwetę i połóż na stoliku. W ten sposób zakończysz swoja pracę przy świątecznej dekoracji. Ostatnie zamieszczone na poście zdjęcie pokaże Ci jaki Ja uzyskałam efekt. Myślę, że Twoja praca będzie jeszcze lepsza od Mojej.


Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz