poniedziałek, 16 października 2017

Halloweenowy przedpokój czarownic - pająki w kokonach

Symbolem Halloweenowego święta są pajęczyny i pająki, a Ja zrobię również ich kokoniki. No to do dzieła.


Do wykonania będziesz potrzebować: bawełnianą nitkę (ja użyłam kordonek), klej wikol lub magic, balony, coś do ich zawiązania oraz pojemnik do rozrobienia kleju.


Napompuj balony i rozmieszaj klej z wodą w proporcjach 1:2.


Zamocz nitkę w kleju i okręcaj ją dookoła napompowanego balonika. Gotowe pozostaw do wyschnięcia, a następnie wyjmij balony.

 
A teraz zasiedlimy kokoniki pająkami. Do ich wykonania będziesz potrzebować: cukierki zawijane na jedną stronę, dekoracyjne wyciorki, klej (jak powyżej), oczy, długie szpilki lub wykałaczki.


Wbij długą szpilkę lub wykałaczkę przez zawinięcie w cukierek i okręć ją papierkiem.

 
Przetnij dwa wyciorki na pół i zawiń je wokół cukierka tak, aby powstały nogi pająka.

 
Przyklej oczy.

 
Przyklej klejem na gorąco lub taśmą dwustronną kilka pająków do kokonów. Jeżeli zrobisz ich więcej resztę możesz przykleić w innych miejscach. Ja przykleiłam do wieszaka.

 



Jeżeli jesteś zainteresowana wykonaniem takich prac, a nie masz materiałów znajdziesz je w mojej pasmanterii. Kontakt: pracowniakrawieckabedzin@gmail.com/ 501 443 010.

Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz