niedziela, 22 października 2017

Halloweenowy przedpokój czarownic - odlotowa miotła

Odlotowa miotła czarownicy to jej główny atrybut. U mnie to ostatnia część przedpokoju czarownic. Do jej wykonania będziesz potrzebować: jakieś miotły na kiju, czarnego materiału, ocieplacza lub innego wypełniacza, nici do szycia, farby plakatowe lub tempery w kolorze czarnym, kolorowe wstążki.

Pierwsza praca jaką trzeba zrobić to pomalowanie kija od miotły na czarno.


Miotła czarownicy nie może się obejść bez miejsca do siedzenia. Ja zrobiłam ją w formie poduszeczki.


Pracę rozpocznij od wycięcia ocieplacza. Wymiary pierwszej (największej) warstwy 25x20 cm, drugiej (mniejszej) 23x18 cm, trzeciej 21x16 (około 7 warstw). Wycinaj tak, aby po nałożeniu kawałków na siebie powstały dwie takie same piramidy.


Złóż dwie powstałe części tak, aby największe prostokąty były po stronie zewnętrznej
i zeszyj ręcznie lekko na okrętkę.


Wytnij z podwójnie złożonego czarnego materiału pokrycie wierzchnie o wymiarach 20x25 cm. Nie zapomnij dodać materiał na szwy. Przypnij szpilkami.


Zeszyj na maszynie boki pozostawiając otwór na włożenie wypełniacza.


Przewróć poszewkę na prawą stronę, włóż wypełniacz, zepnij szpilkami i zaszyj otwór.


Przymocuj poduszeczkę do miotły. Ja przeszyłam punktowo w dwóch miejscach tak, aby nie zsuwała się z kija.



Ostatnią czynnością będzie zawiązanie kolorowych wstążeczek na miotłach.


Życzę miłej zabawy Halloweenowej!



Jeżeli jesteś zainteresowana wykonaniem takich prac, a nie masz materiałów znajdziesz je w mojej pasmanterii. Kontakt: pracowniakrawieckabedzin@gmail.com/ 501 443 010.

Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz