poniedziałek, 30 października 2017

Modowe DIY #1

W zeszłym roku w sieciówce kupiłam szaro-beżowy podkoszulek. Po rocznym noszeniu postanowiłam zmienić jego fason i doszyłam do niego falbankę z tkaniny. Obecnie łączenie dzianin z tkaninami to nowy trend modowy i ja poszłam tym tropem. Może i Tobie przypadnie on do gustu.
T-shirt przed zmianą.

Przygotuj cienki, najlepiej półprzezroczysty materiał z którego wykonasz falbany. Jej długość powinna być troszkę większa od obwodu bluzki. Moje falbanki miały szerokość 10, 13 i 16 cm. Jedną stronę obszyłam zygzakiem. Wszystkie trzy połączyłam fastrygą, którą zmarszczyłam materiał do obwodu bluzki.


Odpruj podwinięcie dołu bluzki. Dopasuj obwód falbany do obwodu bluzki i przyfastryguj falbanę.



Łączenie falbanki z T-shirtem wykończ overlockiem.


Zawiń brzeg T-shirta zgodnie z fabrycznym podwinięciem i przyfastryguj go.


Zafastrygowany brzeg przeszyj igłą z dwoma ostrzami. Dokładną instrukcję podawałam tutaj.
Tak się prezentuje gotowa bluzka na manekinie i na mnie.





Podpatruj, wykonuj i podawaj źródło inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz